donderdag 17 maart 2011

Een Sol kaart

Afgelopen dinsdag was er weer een leuke Sol op de Kaarten maken met Tiets clubs. Ik heb de kaart gemaakt in combinatie met een challenge op het blog van Dutch Magnolia Lovers. De opdracht daar is een kaartje of een projectje te maken met de kleuren bruin, roze en beige of wit. En natuurlijk met een leuke magnolia erop. En dit is mijn kaartje geworden :
Mijn bruin, roze, beige kaart met magnolia
Ik vindt het een leuk kaartje geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Elise,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Superleuk dat je meedoet aan onze DML-challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elise , ik vind het een erg mooie en vrolijke kaart ! Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en vrolijk kaartje is dat, Elise.
    Erg leuk met al die sierlijke randjes. Bedankt, dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi vrolijk kaartje
    geworden zo !!

    Groetjes Samira
    (DT-DML)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!