zondag 3 april 2011

Even een berichtje tussendoor.....

Mijn weekend kan niet meer stuk! Zoals ik al in eerdere berichtjes zei, ik mag graag freubelen en mee doen aan verschillende challenges. En dat heeft dit weekend weer eens z'n vruchten afgeworpen!
Gisteren ben ik als een van de twee winnaars uit de Random Reader gekomen bij het Nederlands Magnolia Challenge Blog en mag ik 2 weken gastdesigner zijn!
En vandaag zie ik tot mijn verbazing dat ik bij It's a magnolia challenge ook als winnaar uit de bus ben gekomen!
Helemaal te gek! Wie verwacht dat nou? Twee keer in een weekend....
En nu maar gauw weer aan de freubel, en weer leuke nieuwe creaties maken. Jullie zien ze wel verschijnen op mijn blog!

Fijne zondag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, hartstikke leuk!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elise van harte gefeliciteerd met je 2 prijzen,dat is prachtig.

    Groetjes mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dubbel gefeliciteerd meid! Hartstikke leuk voor je. Ben benieuwd wat voor gast design projecten je gaat maken.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super joh, GEFELICITEERD!!!
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!