zaterdag 23 april 2011

Groetjes / Greetings

Vandaag heb ik een sketchkaart gemaakt voor het Challenges For You blog. Het is een verrassend leuke kaart geworden al zeg ik het zelf.
Het papier dat ik gebruikt heb is 'Birdsong' van Papermania. Verder heb ik nog een creatable van Nellie Snellen erop verwerkt. De randjes heb ik nog even geïnkt.
De bruine en oranje bloem heb ik zelf gemaakt met bloemencreatables. Nog een lief vlindertje en een tekstje erop gemaakt en de kaart is af......

Today I made a sketchcard for the Challenges For You blog. It's become a surprisingly nice card if I do say so myself. 
The paper I used is "Bird Song" from PaperMania. I also have used a creatable of Nellie Snellen with it. The edges I inked nicely. 
The brown and orange flower I made myself with creatables of flowers. With a sweet butterfly and a nice textstamp the card is finished ......
Laat gerust een reactie achter, ik lees ze erg graag!
If you like, please leave a message behind, I love to read them!


6 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad leuk, alle details!! Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en de zelfgemaakte bloemen zijn prachtig zeg! bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een heel mooie kaart met mooie zelfgemaakte bloemen en leuke details. fijn dat je meedoet met ons.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor !! Leuk die vogeltjes als subtiel detail ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo met die quilt-vierkantjes erop! Maakt het een erg leuke kaart om naar te kijken!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi kaartje! mooie kleuren.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!