woensdag 20 april 2011

Paashaas / Easterbunny

Hallo allemaal en welkom nieuwe volgers!
Voor pasen heb ik een leuk paasmandje gemaakt. Mijn zoon van bijna 5 noemt pasen namelijk paashaas, vandaar de titel van dit bericht....
Deze paasmand heb ik gemaakt voor een paar challenges, maar staat ondertussen te pronken in de huiskamer...
Ik heb een Martha Stewart pons gebruikt voor de leuke randjes van het dessinpapier. De stempel is een Blossom die ik tegenkwam bij de Pipoos, ik heb de stempel ingekleurd met Derwent potloden.
De grasrandjes zijn met een fiskarspons gemaakt en die heb ik met een stempelkussentje bewerkt. Op de andere zijde van het mandje heb ik een magnolia bloem geplakt en versiert met takjes van Crealies en andere leuke bloemetjes. Ik vind het zelf een erg leuk geheel geworden en ben ook heel benieuwd wat jullie er van vinden!
Deze paasmand heb ik gemaakt voor de volgende challenges :
Laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag!


Hello all and welcome new followers!

For Easter I made a nice Easter basket. My son is almost 5 and mentions Easter namely Easter bunny, hence the title of this post .... 

This Easter basket I made for a few challenges, but is now showing off in the living room ... 
I have used a Martha Stewart punch for the nice edges of the patterned paper. The stamp is a Blossom I encountered in Pipoos, I colored the stamp with Derwent pencils. The grass edges I made with a fiskarspons and which I worked out with a stamp pad. On the other side of the basket, I stuck a magnolia flower and decorated it with sprigs of flowers and other fun from Crealies. I find it a whole lot of fun and I became very curious what you think of it!

This Easter basket I made for the following challenges:



Please leave a comment, I love reading them!


Detail stempel / detail stamp

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig paasmandje! Logisch dat die een mooi plekje thuis heeft gekregen!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is een prachtige paasmand, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig mandje Elise, leuke details! Bedankt voor het meedoen met de Double Dutch challenge :D

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit super gemaakt zeg, bedankt voor je deelname bij derwent

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!