zondag 24 april 2011

Thank you !

Op deze paaszondag heb ik voor het blog van Crafty Creations een leuke kaart gemaakt. Het recept voor deze challenge is: It's as easy as 1,2,3... Er moet 1 techniek op gebruikt worden, 2 embellishments en 3 verschillende dessinpapieren. En dat heb ik gedaan....Het papier is van Papermania en de stempel is een lieve magnolia..Het was voor mij wel een uitdaging om er iets leuks van te maken, maar uiteindelijk is dat prima gelukt, toch?
Dit is mijn kaart geworden :

On this Easter Sunday, I have made for Crafty Creations a nice card. The recipe for this challenge: It's as easy as 1,2,3 ... There must be 1 technique used, 2 embellishments and 3 different patterned paper. And I did .... The papers are from Papermania and the stamp is a sweet magnolia .. For me it was a challenge to make something fun out of it, but eventually it worked fine, right? 
This has become my card:

5 opmerkingen:

  1. hallo Elise,

    wat heb je weer een mooi kaartje er op gezet op deze eerste paasdag,

    liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elise,
    Wat een SCHITTEREND kaartje heb je gemaakt voor alweer een challenge....vind jij het ook zo leuk om aan challenges mee te doen? ☺☺☺
    Nog hele fijne en ☼-nige paasdagen toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Elise,
    Het is weer een prachtige kaart geworden! Waar haal je de puf toch vandaan met dit mooie weer...

    Greetz, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een moeilijk recept lijkt me dat, maar het is je erg goed gelukt, prachtige kaart!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, leuke uitdaging ook! Vind je kaartje voor CFY ook superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!