maandag 19 september 2011

Smile

Hallo allemaal. Vandaag heb ik een toverkaart gemaakt voor een paar challenges. Ik vond deze kaart via het blog van Gea, die ook al zo'n mooie toverkaart heeft gemaakt. De uitleg staat hier.
Na vele pogingen is mijn kaart eindelijk gelukt. Het is een kaart geworden met een groot Marianne Design gehalte, aangezien er op een paar ponsjes na alleen MD creatables,stempels en papier zijn gebruikt. Als hart van de bloem heb ik splitpennetjes gebruikt van de Xenos. De afbeelding is ingekleurd met copic markers.

Hello everyone. Today I made a magic card for a few challenges. I found this card, via the blog of Gea, who also made such a beautiful magic card. The explanation is here. 
After many attempts I finally managed to make the card. It has become a card with a high content of Marianne Design, since after only a few punches only MD Creatables, stamps and paper are used. For the heart of the flower, I used split pins from Xenos. The image is colored with COPIC markers.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, laat gerust een reatie achter, ik lees ze erg graag!
I am curious what you think of this card, so please leave a comment, I love to read them!


Deze kaart is gemaakt voor de volgende challenges :
I made this card for the following challenges :


12 opmerkingen:

  1. Hai Elise,
    Ik vind hem weer prachtig geworden.
    Heb gezien waar je hem hebt opgehaals en ga hem ook nog wel eens maken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet erweer prachtig uit elise, schitterend gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt. Lekker heldere kleuren.
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gave toverkaart Elise, heel leuk gemaakt.

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke toverkaart Elise en als ik wat meer tijd heb ga ik hem ook ooit eens maken!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke kaart Elise, had ik nog nooit eerder gezien zo'n tover kaart! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart heb je gemaakt!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    DTeam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your card. Thanks for joining us at Nadias challenge this week

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje, bedanklt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!