zondag 4 september 2011

Time for a party!

Hallo allemaal!! Allereerst wil ik al mijn volgers bedanken dat ze afgelopen maanden volger zijn geworden van mijn blog. Dat vindt helemaal geweldig! Zo leuk om iedereen mijn creaties te laten zien en al die leuke reacties daarop te lezen. En vandaag was het dan zover...ik heb de 65 volgers gehaald!! Dus ga ik deze week de winnaar bekent maken die mijn candy mag gaan ontvangen, hou mijn blog dus in de gaten!!

Hello all! First I want to thank all my followers that they in recent months became a follower of my blog. That is totally awesome! So nice to show all my creations to you and to read all the nice responses . And today was the day ... I have 65 followers! So this week I'm going to announce the winner of my candy , so keep an eye on my blog!
En nu mijn kaartje van vandaag. Ik heb weer eens een trapkaartje gemaakt . Ik werd geïnspireerd door een kaartje dat ik in de Magnolia Ink. zag staan, en daar heb ik mijn eigen versie van gemaakt. Ik heb hiervoor lichtbruin Bazzill cardstock gebruikt. De stempels van magnolia heb ik op kraftpapier gestempeld en ingekleurd met Derwent potloden. De boom digi heb ik gevonden op internet en ook ingekleurd met Derwent. Het hekje is van Crealies. En verder heb ik de kaart versiert met wat leuke bloemetjes, lint en kant.

And now my card of today. And this time I made a staircard. I was inspired by a card that I saw in the Magnolia Ink., and I made my own version of it. I used Bazzill brown cardstock. The Magnolia stamps, I stamped on kraft paper and colored with Derwent pencils. The digital tree I found on the internet and also colored with Derwent. The fence is of Crealies. And then I decorated the card with some nice flowers, ribbon and lace.

Ik heb deze kaart gemaakt voor de volgende challenges :
I made this card for the next challenges :


    17 opmerkingen:

    1. Hoi Elise , wat een mooie trapkaart heb je gemaakt voor onze challenge !! Mooi ingekleurd op kraft. En leuk versierd. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat een mooi creatie.
      Echt super!

      Groetjes,
      Melissa

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Hallo Elise,
      Je SCHITTERENDE trapkaart staat als een HUIS ☺☺☺
      Hoe kom je toch iedere keer aan de ideeën.....SUPER.
      Liefs Wilma

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat een prachtkaart.
      Als je hier niet mee wint dan weet ik het ook niet meer.
      Groetjes Marianne

      BeantwoordenVerwijderen
    5. wauw Elise

      mooie kaart zeg! prachtig huis...
      Groeten Judith

      BeantwoordenVerwijderen
    6. wat een prachtige kaart heb je gemaakt elise, ziet erweer schitterend uit.
      je hebt goed zitten freubelen.

      groetjes karin

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Echt weer een topper a-la-Elise! helemaal te gek!
      wat is het toch leuk dat kleuren op kraft...
      grtz Jolanda

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Hij is helemaal te gek, zeg deze kaart. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

      Groetjes...

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Wat een geweldig tafereeltje zeg! Echt heel erg leuk om naar te kijken, je waant je zo in Magnolia-land :)

      Groetjes,
      Chantal

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Dit is helemaal super. Wat een geweldige creatie heb je ervan gemaakt. En alle afbeeldinkjes zo mooi ingekleurd. En wat is er veel te zien.
      Een perfectie inzending voor The Sky is The Limit.
      Leuk dat je deze week meedoet bij Stamptacular Sunday Challenge.
      Groetjes Marianne DT

      BeantwoordenVerwijderen
    11. prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met de Derwent challenge

      BeantwoordenVerwijderen
    12. Hallo Liesje,

      Wat een prachtige kaart, ik vind hem helemaal te gek. Je doet het toch ieder keer maar weer.

      dikke tuut, mam

      BeantwoordenVerwijderen
    13. Wat een ontzettend leuk kaartje! Helemaal af.

      BeantwoordenVerwijderen
    14. Mooie trapkaart!
      Succes met de challenges,
      Groetjes Gea

      BeantwoordenVerwijderen
    15. wauh wat eeen prachtige creatie, bedankt voor je deelname bij derwent

      BeantwoordenVerwijderen
    16. wooaaw and ohlala, this is a totally wonderful card!! Love absolutely everything about it!!

      Thanks for joining us at Stamptacular Sunday this week.
      Hugs, Nina.

      BeantwoordenVerwijderen
    17. Wat een mooi kaartje. Leuke details heb je gemaakt,
      bedankt voor je deelname bij simply magnolia.
      groetjes Tessa & Anke

      BeantwoordenVerwijderen

    Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
    Many thanks for your nice comments and until a next time!!