donderdag 8 maart 2012

Envelopkaart

Hallo allemaal. Vandaag ben ik met een envelopkaart bezig geweest. Die had nog heel wat voeten in de aarde...pppfff...Mn eerste model is vanmorgen gesneuveld, en na even wat gegoogled te hebben kwam ik dit model tegen, waarmee ik deze kaart heb gemaakt. Goh, wat kan de inspiratie soms ver te zoeken zijn hier, zeg.....maar het is me toch gelukt een mooie kaart te maken. De dochter van mijn vriendin krijgt em zondag cadeau.

Materialen die ik heb gebruikt :
Bazzill Basics Cardstock [white, bruin en jubilee],
DP envelop [ Magnolia],
vlinderstans [Marianne Design CR1205],
blaadjes [MD creatable],
bloemenstans [Kreaxions 137],
stempel Tilda [Magnolia],
tekststempels [Marianne Design],
bloemen [webshop Margo en Scrapparadise],
brads [Kruidvat], copics,
lint [Action], plaksteentjes [Hobbycompleet de Duif],
wondgaas, naaimachine
Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges :
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties. Ik lees ze altijd graag. Leuk dat jullie de tijd en moeite nemen om op mijn creaties te reageren.

34 opmerkingen:

  1. Het is een mooi kaartje! Veel werk aan besteed en dat zie je er echt vanaf. Fijn dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is just lovely Elise.

    Thank you so much for joining in my Spread your Wings theme at Allsorts this week and good luck.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elise!!!

    Je zegt inspiratie is ver zoek, nou, dat geloof ik niet. Dan kan je toch niet zo'n prachtkaart te voorschijn toveren.

    Prachtige afwerking!!! Helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi! Een heel leuk modelletjes zeg.

    Ik wil je nog bedanken voor je mailtje gisteravond. Ik wilde je terug mailen maar ik kreeg steeds een error...:-(
    Ik ben er heel bij mee! Super bedankt!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende creatie Elise:0) leuk model! Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw! wat veel mooie details! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prima uit Elise.
    Mooi gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is eg leuk geworden.

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zou niet zeggen dat je geen inspiratie had, hij is prachtig geworden!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En dat zegt dat ze weinig inspiratie heeft.... Jeetje wat een mooie kaart.
    Met zorg gemaakt, dat is te zien, maar het is wat mij betreft een toppertje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave envelop-kaart Elise! En er niks mis met wat inspiratie uit google te halen toch? Doe ik ook wel eens.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Elise - fabulous design and lovely embellishments.
    Thanks for playing along at Allsorts this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is niet te zien dat je inspiratie even weg is. Je kaartje is SCHITTEREND!!!!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het heeft even wat inspanning moeten hebben maar dan heb je ook wat elise.
    het is een prachtige kaart geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem weer helemaal super Elise, gaaf gemaakt hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is je eerste mislukt, dat is jammer want die zag er ook goed uit hihih, mar deze is ook fantastisch mooi geworden hoor, dikke tuut mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig ben ik niet de enige die af en inspiratie mist en waardingen verkeerd gaan. Ik vindt hem schitterend geworden. een mooi geheel en leuke details.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is erg mooi, en dan te bedenken dat je geen inspiratie zegt te hebben.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja dat gebrek aan inspiratie hebben klinkt bekend. Heel frustrerend. Je hebt een mooie gemaakt Elise! Prachtige vlinder zit er op.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik was een beetje aan het rondneuzen, omdat ik al mijn werk had ingeleverd en toch nog iets wilde doen en toen kwam even op DCL en zag je mooie enveloppe. Ik vind apart, mooi gemaakt.
    groetjes,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is echt prachtig geworden Elise....fijn om te horen dat ik niet de enige ben bij wie er wel eens wat mislukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende creatie, bijzonder mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart en envelop Elise! Mooie zachte kleurtjes en wat een leuke vlinders zie ik op je kaart.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is errug mooi geworden!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig geheel hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow this looks gorgeous Elise. I love the colours and beautifully decorated
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldige mooie envelop heb je gemaakt, Elise. Niks te merken van gebrek aan inspiratie, hoor!
    Schitterende details en zo delicaat.
    Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super zeg, zeker met die mooie grote vlinder!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou, deze is in elk geval super goed gelukt hoor Elise (leuk om te lezen trouwens dat ik niet de enige ben waarbij af en toe eens iets mislukt haha), bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij DML. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Elize,

    Ik zei toch dat hij heel mooi en apart was. Proficiat.

    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Elise:
    Thank you so much for visiting my blog and becoming a follower. I thought I would also become your newest follower. Your work is beatiful. I look forward to sharing our creativity!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd Elise!! Je hebt gewonnen bij DML!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Absolutely BEAUTIFUL! This is so adorable! I love the colors you chose for your image and the embellishments that you took the time to carefully plan out for a perfect match! I'm so glad to have you on board at Stamptacular!

    Hugs,
    Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterende enveloppe kaart is dit Elise zo mooi gemaakt en prachtige kleuren waar heb je dit model gevonden kan je me dat zeggen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!