maandag 23 april 2012

Speciaal........

Hallo bloggers. Afgelopen weekend ben ik weer lekker aan de freubel geweest. Ik kwam op de website van Marianne Design een leuke uitleg tegen om van craftables een mooie bloem te maken, dus ben ik dat eens gaan uitproberen en heb ik de bloem verwerkt op onderstaande creatie. Hij lijkt een beetje op een chrysant.
Het is een doosje geworden, gevuld met heerlijke chocolaatjes...Ik heb dit doosje voor verschillende challenges gemaakt, waar de kleur geel een "vereiste" is, vandaar dat deze kleur volop aanwezig is..
Het recept voor dit doosje :
Bazzill Basics Cardstock [blauw en geel],
dessinpapier [Autentique],
Stempel Tilda [Magnolia], tekststempel [Marianne Design],
Craftable bloem [Marianne Design CR1201],
takjes/bladeren [Crealies],
pons gras [Fiskars], plaksteentjes,
Copics, Flexmarkers,
splitpennetje, witte gelpen
Deze creatie heb ik gemaakt voor de volgende challenges :

29 opmerkingen:

  1. wow elise die heb je super gemaakt zeg vind hem helemaal geweldig.
    je kaart is helemaal geweldig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Elise,
    Ik zie nu wat je precies bedoelde met die bloem. Hij is echt super gaaf!!!
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje, die bloem is inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er heel mooi en lekker uit! prachtig die zelfgemaakte bloem:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gemaakt weer Elise, en je bloem ik prachtig hoor.
    Bedankt voor je deelname bij DCZ, succes weer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart weer Elise en inderdaad een hele mooie bloem.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart weer Elise en inderdaad een hele mooie bloem.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart hoor. En ook je bloem is er vrolijk en mooi leuk dat je meedoet bij DCZ gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  9. pracht van een kaart.
    geweldig die bloem!! die is super.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gedaan Elise, ziet er prachtig uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw gaaf gedaan Elise die bloem, enne de rest van je creatie is schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Elise erg mooi gemaakt. Ziet er lekker uit! ben dol op chocolade, sterker nog, ik ga me nu een warme chocomel maken met een cholaatje erbij hihi.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elise, de bloemen zien er heel leuk uit. Mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Elise,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Die bloem vind ik geweldig.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mmmmm lekkere en prachtige zonnige kaart.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk vrolijk, zonnig kaartje!!
    Leuk dat je mee doet met EKEF.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er lekker fris en zomers uit Elise. Toch wel leuk hé om af en toe eens geel te gebruiken. Je bloem is prachtig geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Elise

    Wat een vrolijk kaartje, en je bloem is erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een lekker, vrolijk kaartje in deze kleurtjes Elise!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een vrolijke en zonnige kaart!
    Erg leuk!
    Gezellig dat je mee doet met EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een prachtige bloem geworden. Het lijkt inderdaad op een chrysant.
    Je kaartje is prachtig!!
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje!
    Die bloem springt er echt uit!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw, mooi! (en lekker!)
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige voorjaarskaart, mooie bloem!

    Leuk dat je meedoet met onze Challenge bij EKEF

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat staat dat vrolijk, zo'n gele kaart! Superleuk ook met die zelfgemaakt bloem zo!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sorry voor het te laat berichtje, door omstandigheden loop ik erg achter.
    Lente kaart prachtig en zeker de bloem. Bedankt voor je deelname aan dcz

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goedemiddag Elise,

    Leuk dat je even bent wezen kijken op mijn nieuwe blog http://noortje-design.blogspot.com/ en dat je meedoet met de Candy voor de Lizzy Stempels. Ik wens je veel succes en hoop je op Koninginnedag terug te zien om te kijken of je gewonnen hebt!

    Liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat maak je toch een prachtige kaarten Elise, ik ben nu toch echt je volger geworden zodat ik nog meer fantastische creaties van je mag zien groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!