zaterdag 26 mei 2012

Kaartje.....

Hallo allemaal. Hier ben ik dan weer met een kaart. De afgelopen week was het zo mooi weer, dat ik weinig heb zitten freubelen, ik ben alleen met wat DT-werk bezig geweest.
Onderstaande kaart heb ik vandaag gemaakt. Eigenlijk heb ik vorige week ook al zo'n zelfde kaart gemaakt, deze is namelijk voor de challenge van Nicole Verkooijen, waar een gave candy gewonnen kan worden.
En toen ben ik dus zo stom geweest om die kaart niet op de foto te zetten, ik heb em te snel verstuurd met de post, want dat was de bedoeling. Maak een leuke kaart naar aanleiding van een schets en stuur de kaart vervolgens op, was de opdracht.
Toen ik erachter kwam dat ik geen foto van de kaart had gemaakt heb ik Nicole gemaild, en die is zo aardig de kaart op de foto te zetten als ze em ontvangen heeft en die naar mij te mailen.
Alleen..........tot op heden geen mail gehad, dus zal de kaart nog wel niet zijn aangekomen, terwijl deze zondag al is gepost..... (Wat er mee gebeurt is????) Dus vandaag maar geprobeerd de kaart na te maken. En dit is em geworden :
Ik heb wit Bazzil Basics cardstock gebruikt en het dessinpapier is van Autentique. Het kaartje is met de naaimachine in elkaar gezet.
Deze leuke prinses Tilda is ingekleurd met flexmarkers en de tekst stempel is een nieuwe van MD. Ik heb de kaart versiert met bloemen en bloemenkant van MD. De plaksteentjes zijn van Queens & Co (kleur Classy Red).
Hier nog even een close-up van Tilda. Ook heb ik de binnenkant van de kaart versiert, iets wat Nicole de laatste tijd ook doet. Eigenlijk vindt ik dat heel mooi, het maakt de kaart net iets meer af. En sommige dessinpapiertjes zijn er ook voor gemaakt, lijkt het...
Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en ik hoop dat mijn eerste kaart nog boven water komt in de post.....zodat ik die ook nog even kan laten zien...

11 opmerkingen:

  1. ow die post van tegenwoordig hé!?
    Daar kan je echt niet meer op vertrouwen...

    Ik kan er ook altijd van genieten wanneer de binnenkant van een kaart mooi bewerkt is, fotograferen vind ik alleen altijd lastig... Lichtinval enzo ;-) Daarom begin ik daar maar niet aan, lol!

    Je kaart is echt prachtig!!! Die stempel is ook zo lief! En je hebt hem echt prachtig ingekleurd! Mooie details en prachtig papier, ik ben dol op rood!

    Succes met de challenge!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Elise! Balen zeg van de post..nou ja, misschien komt ie nog aan. Laten we het hopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het weer prachtig in elkaar gefreubeld meisje, lijkt volgens mij wel op degene die je opgestuurd hebt.....

    groetjes en dikke tuut, mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Ik vind hem helemaal super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elise,wat vervelend van je eerste kaart maar deze is heel mooi.Goed gekleurd en leuk dat je ook de binnenkant versierd hebt,succes met de challenge,misschien komt het nog goed,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan weer Elise.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart elise vind hem helemaal geweldig ook het papier.
    super gaaf is ie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw gave kaart elise!
    leuk he zon wedstrijd ben ook erg benieuwd! jij ook veel succes.
    groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi

    Wat een leuk kaartje en zonde dat je post niet echt kan vertrouwen hoop dat ze heb binnen heb gehad en het is spannend zo`n wedstrijd.

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt je kaart weer prachtig gemaakt Elise en wat heeft je moeder een leuke foto geplaatst hè zonnige groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vervelend dat je kaart kwijt is, maar dit is ook een plaatje hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!