vrijdag 26 oktober 2012

Een mooie candy.....

 De Hobbystudio de webwinkel voor al uw creative materiaal
Nee, niet bij mij, maar bij het leuke hobbyblog van De Hobbystudio. De Hobbystudio is een webwinkel en organiseert leuke workshops. En daar geven ze een hele mooi candy weg bij 50 volgers. Dus kom gauw langs en word volger en wie weet ben jij de gelukkige!!
Dit is de candy : 
Wat moet je doen? Word volger van het Hobbystudio blog, plaats bovenstaande foto met link naar het Hobbystudio blog in de sitebar van je eigen blog en laat er een reactie achter.

 
P.S Binnenkort kom ik weer met een leuke kaart, ik moet hem nog even leuk oppimpen als er weer wat inspiratie langskomt.....Dus tot gauw!

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad een mooie candy Elise, ik zal daar eens gaan kijken. Ik zag op facebook dat jullie heerlijk naar Scheveningen zijn geweest en dat mama Bea heeft opgepast, heerlijk voor jullie eventjes met zijn tweetjes er tussenuit. Heel belangrijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!