dinsdag 9 oktober 2012

Happy Birthday!!!

Hallo blogvriendinnen. Vandaag laat ik een kaart zien die ik speciaal voor Tineke heb gemaakt, omdat zij een leuke verjaardagchallenge organiseert  op haar blog. Ze is aanstaande zaterdag jarig, en tot en met vrijdag kun je meedoen met deze leuke challenge.
Ik heb bovenstaande kaart gemaakt, met een juichende Tilda, want een jaartje erbij vieren is toch altijd één groot feest! Tineke heeft een mooie schets ontworpen, waar ik mee aan de slag ben gegaan. Met papier is van Bazzill en het dessinpapier is van Magnolia. Ik heb Tilda ingekleurd met copics. De tekststempel is van Marianne Design en de vlinderrand is uitgestanst met een Martha Stewart pons.
Verder heb ik plaksteenstjes gebruikt van Queens en Co en verschillende bloemen en takjes om de kaart lekker op te fleuren.
Tineke, ik wil je alvast van deze kant een hele fijne verjaardag en een hele gezellige dag toewensen, mijn kaartje gaat vandaag op de post, dan heb je em lekker op tijd...


19 opmerkingen:

  1. super mooi kaartje in mijn lievelingskleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Elise en wat mooi ingekleurd.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart meissie, kon voor je eigen verjaardag zijn..hihi...Tineke zal het prachtig vinden deze te ontvangen...

    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elise wat een beauty van een kaart heb jij voor Tineke gemaakt,ik ben er een beetje stil van,maar dat kan niet ik moet mijn berichtje afmaken, je hebt weer prachtig gekleurd en de details prachtig.Mijn grote complimenten voor deze prachtige kaart Wauw
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart!!! Daar zal ze vast blij mee mee zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie kaart gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Elise wat is die schitterend geworden meis, ik vind die bloemen ook zo geweldig erop geplaatst, ik vind hem super en weet wel zeker dat Tineke dat ook vind. Hij is top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende en schattige kaart en in mijn favoriete kleur. Ik vind hem super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supergave kaart heb je gemaakt Elise, gaaf dat je met mijn verjaardag challenge meedoet!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Elise! Ik ben ook helemaal weg van die kleuren combi maar dat wist je wel, hihi.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief en prachtige kaart Elise.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje Elise en prachtig gekleurd.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Elise, succes met de challenge.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart en mooie kleuren.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou Happy Birthday voor jou vandaag!!! hieperdepiep Elise is vandaag jarig!!!!
    Gefeliciteerd!!!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Elise, Had ik deze toch nog gemist wat is hij mooi, jouw verjaardagskaartje komt eraan, Hartelijk Gefeliciteerd, en maak er een mooie verjaardag van, het zonnetje schijnt in ieder geval al.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een prachtige kaart Elise!
    van harte proficiat:0) ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Het weer zat in ieder geval mee..
    grtz jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. fabby birthday card. Great colours and design
    Hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!