zaterdag 16 november 2013

100 % Kerstmis......NKU #55

Hallo allemaal,
Vandaag is het de derde zaterdag van de maand, dus tijd voor een nieuwe uitdaging bij de NKU. Dit keer met een schets van mijzelf :
Het thema dat bij deze schets hoort is : ALLES MAG!!
Ik heb deze kaart gemaakt van ribbelkarton van Joy! en het dessinpapier is van Maja Design. Tilda heb ik ingekleurd met copics en haar shirtje heb ik bewerkt met crackle. Ook heb ik de grasrand van Joy! gebruikt en ijskristallen van MD.
Kom dus gezellig langs op het blog van de NKU om te zien wat de andere Oranje Boven DT leden hebben gemaakt! Denk er wel aan om een Nederlandse tekst op je kaart te gebruiken, en natuurlijk zijn er weer leuke prijsjes te verdienen!!! Deze uitdaging duurt 3 weken en eindigt op donderdag 5 december om 19.00 uur. Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties en breng graag even een bezoekje op jullie blog!

10 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Elise, leuke sketch.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitvoering van deze sketch Elise! Mooie kleuren, details en het model, schitterend gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo elise, ik ben een beetje in de war, zit ik te reageren op een kaart die je allang had laten zien, maar dubbel dik is eens zo lekker toch?
    Jij hebt een prachtig voorbeeld gemaakt met de sketch, ik ga kijken of ik tijd heb, want net als jij hebben we het allemaal maar druk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sketch heb je bedacht en het voorbeeldkaartje is top geworden...fijne zondag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart is het weer geworden meisje, maar ik had het geluk dat ik het ook al in het echt mocht bewonderen, vandaag pas een reactie na gisteren heerlijk met elkaar ons 40 jarig huwelijk gevierd te hebben, wat was het weer gezellig en we hebben genoten......

    liefs van je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw schitterend je kaart Elise, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Elise, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!