dinsdag 25 februari 2014

Happy Birthday!

Hallo allemaal,
Hier ben ik dan weer even met een kaartje. Het model kwam ik tegen op het blog van Krea2day, en ben er mee bezig geweest, tussen mijn (nog even) drukke school/stagewerkzaamheden door, even ontspannen tussendoor.

Nog een paar weken en dan zit mijn stage er (helaas) al weer op. Nog een paar opdrachtjes wegwerken, in april assessment en dan ben ik echt klaar. Nog heel even doorbijten dus.
Maar heb ook goed nieuws...... per 1 juni mag ik aan de slag op de plek waar ik nu stage loop, ik heb een jaarcontract gekregen voor 16 uur in de week, dus wel een mooi vooruitzicht. Vanaf mei zal ik dus weer meer tijd hebben om kaarten te maken, heerlijk, ik mis het wel heel erg....

Maar mijn kaart, een mooi model, die meedoet met de challenge bij Krea2day :
Ik heb deze met mijn Silhouette Cameo uitgesneden en me een beetje laten inspireren door de voorbeelden op het blog van Krea2day.
Voor deze kaart heb ik wit en paars cardstock gebruikt en het dessinpapier is van de Action. Ik heb vlinder van Joy! en Marianne Design gebruikt. De grasrand en de Happy Birthday tekst zijn ook van  Joy! De paarse bloemetjes heb ik geponst en ge-embost en voorzien van een pareldrup. Tilda heb ik ingekleurd met mijn copics. Hier en daar een plakparel en zo vindt ik mijn kaart helemaal af.
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges :
  • Krea2day - Candy Februari



8 opmerkingen:

  1. Prachtig Elise, mooi model.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Elise !! Ik heb het model ook liggen, nog even moed verzamelen en tijd vinden om m te maken haha.
    Gefeliciteerd met je baan ! Ook al duurt het nog even en moet je nog even doorbijten voor de laatste loodjes. Toch een fijn idee dat je aan de slag kan per 1 juni.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige bentfold kaart Elise.
    helemaal geweldig dat je daar ook kunt beginnen.
    en fijn dat je dan weer wat tijd hebt om kaarten temaken.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt meisje, supermooi in deze kleuren en met de vlinder stansen van de beurs....

    groetjes en tot morgen, dikke tuut van je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Elise, supermooi is die. En wat geweldig dat je een contract hebt gekregen voor 16 uur per week, hoe gaaf is dat. Gefeliciteerd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog even doorzetten en dan hebben we straks weer tijd om samen eens te gaan freubelen! Je kaart is helemaal super geworden. Ik vind de kleuren ook zo mooi uit komen.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart!

    Gefeliciteerd met je baan!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elise,
    Gefeliciteerd! We zijn samen winnaar bij Krea2day met deze kaart.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!