vrijdag 18 april 2014

Happy Easter Teapot

Hoi hoi,

Gisteren heb ik nog even een paaskaartje gemaakt. Ik heb een paar weken terug de Teapot van Dutch Doobadoo aangeschaft en hiermee ben ik gister aan de slag gegaan en is er het volgende kaartje uit gekomen :
Ik heb het mooie papier van Graphic 45 hier weer voor gebruikt. De randen heb ik geinkt met Distress Ink (Vintage Photo).
Bestie heb ik ingekleurd met mijn copics en de bloemen en tekst zijn van Prima.
Ik ga er nog een zakje met paaseitjes inhangen en dan ga ik het met de paasdagen weggeven.

Fijne paasdagen allemaal.
=Happy Easter everybody!=

Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges :

19 opmerkingen:

  1. Auch diese Karte, (kanne) ist wunderschön geworden, viel Glück bei der Challenge
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat weer een supermooie kaart meisje, kan dat malletje zeker wel een keer lenen hihhihihi....fijne dagen en tot 2e paasdag....

    liefs je mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a charming and gorgeous!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig modelletje Elise, heel erg bedankt voor je schitterende kaart.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super gave en mooi theepot Elise.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry was ook vergeten tezeggen


      Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

      Groetjes Karin DT coördinator

      Verwijderen
  6. Wat een leuk idee en mooi uitgevoerd. Het is een hele leuke theepot-kaart geworden. Mooie bloemen heb je ook gebruikt, fijne paasdagen, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aparte kaartvorm en zoveel mooie details..My Besties Duitsland boft maar met al je mooie inzendingen..
    Fijne pasen...
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superbe j'adore! merci de participer a Besties Français

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ich liebe diese Kartenform und deine fabelhafte Gestaltung ist einfach Spitze, ein zauberhaftes Motiv und wundervolle Blüten , eine sagenhaft schöne Karte. Vielen Dank das du mit ihr an der My- Besties Deutschland Challenge teilnimmst!
    Liebe Gruesse deine Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit weer supergaaf gemaakt Elise, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel goed uit en fijne paasdagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love it!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  13. you rock!! wow, anther one beautiful card here
    great easter card! Merci de participer au défi Besties en Français! / Thank you to participate in the challenge in French Besties!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow love this...the shape is wonderful...lizzi sss dt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I'm in awe with this teapot! Thanks for playing with us at My Besties in french :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liebe Elise,
    die Karte ist ja genial,eine ganz tolle Form und eine wundervolle Gestaltung.Das Motiv ist ganz entzückend und super schön coloriert.
    Vielen lieben Dank für Deine Teilnahme an unserer Frühlings /Oster Challenge bei
    My Besties Deutschland Challenge
    Bis zum nächsten Mal,liebe Grüße
    Angela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your card is stunning Elise!!! Just great.

    Hugs, Dunja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!