dinsdag 30 september 2014

Je bent een engel.....

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen ben ik weer met een kaart bezig geweest, tussen werk en huishoudelijke bezigheden door.... en als klap op de vuurpijl ben ik ook nog snip verkouden geworden, niet echt prettig om met een vol hoofd kaartjes te gaan maken. Maar zolang het lukte toch maar wat gedaan...

Ik heb een kaart gemaakt voor verschillende challenges. 

 Ik heb bazzill cardstock gebruikt en het DP is van Joy! Spring. Ook heb ik verschillende mallen gebruikt van Joy! De bestie-engel heb ik ingekleurd met mijn copics. In de linker bovenhoek heb ik een hoekje van DDBD verwerkt. De bestemming van deze kaart is nog open, want ik heb er nog geen tekst op verwerkt. Ook heb ik nog een tag achter de engel verwerkt, waar nog een persoonlijke boodschap op verwerkt kan worden. De bloemen zijn van Scrapparadise en in Engeland gekocht.

16 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Elise, weer supermooi gedaan en prachtige kleurencombi....

    liefs en werkse vanavond Mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje!

    Prachtig ingekleurd. Hoop dat je snel weer opknapt.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kaart Elise.

    gr karin en
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator




    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Elise, het engeltje is een plaatje om te zien. Beterschap met je verkoudheid.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh adorable thanks or joining us at Besties UK - Carol UK DT Co-ordinator x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zus, wat is deze kaart prachtig! Geweldige mooie kleuren, en wat een snoezige bestie, die je ook mooi heb bewerkt! En veel beterschap gewenst! Veel liefs Monique. X.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gorgeous card thanks so much for joining us at my bestie UK .. Deb DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow this is stunning an incredibly beautifully designed card, the embellishments, colours and image are such a joy to see, thank you for joining us at My Besties International
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you so much for playing along over at My Besties UK - Challenge “Anything Goes and Blue!

    Just loved your creation, and hope to see you back here next time!

    DT - Keeley Ainsworth
    My Besties – UK
    x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gorgeous card thanks for joining us at my bestie UK and hope to see you again
    hugs Tonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastik card!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning Work. thanks for Sharing My Besties Int'l. Best of luck.
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Elise, just gorgeous, as always! Thank you so much for entering our My Besties International Challenge! Our new challenge begins on Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapbook Stamp Society.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!