vrijdag 19 september 2014

Kerstmis is liefde.......

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer eens.... het blijft voor mij moeilijk een ritme te vinden in alles wat ik zo graag wil doen. De inspiratie is soms ook ver te zoeken en dan zit ik uren te friemelen en lijk ik geen stap verder te komen. 
De afgelopen dagen heb ik me er toch maar weer toe gezet te gaan freubelen, dan maar beetje bij beetje, kijken hoe dat gaat. Als de DT verplichtingen in ieder geval maar op tijd klaar liggen.

Dat gedaan hebbende, ben ik met m'n eerste kerstkaart begonnen. Ik denk dat ik die de komende weken maar zoveel mogelijk ga proberen te maken, dan heb ik straks in december in ieder geval iets leuks te versturen.


En daar is de volgende kaart uit gekomen :

Voor deze kaart heb ik het dessinpapier gebruikt van BoBunny (Silver&Gold Coll.) De witte bloem met het rode hart heb ik zelf gemaakt van Crealiesstansjes (CLDD03) en Mullberry paper van MD.
Bestie met haar hertje heb ik ingekleurd met mijn Copics. Verder heb ik verschillende stanzen gebruikt van Noor/Joy!

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Iedereen een fijn weekend gewenst!!

17 opmerkingen:

  1. Ondanks dat het je een beetje moeilijk valt om te freubelen is er weer een schitterende kerstkaart uit voort gekomen, prachtig papier en mooie details, ga zo door zou ik zeggen....

    dikke tuut en liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elise,

    O wat ben ik blij dat je er toe hebt gezet om te gaan freubelen je kaart is schitterend geworden had hem niet willen missen ik hoop dat je snel weer zo'n mooie kaart gaat maken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een heel mooi kaartje geworden Elise.

    gr karin en


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kerstkaart Elise en wat heb je een mooie bloem gemaakt. Lekker freubelen om te ontspannen en leidt het soms niet tot het gewenste resultaat dan heb je in ieder geval iets ontspannends gedaan...heel belangrijk als je een gezinnetje én een baan hebt zoals jij, ook om jezelf denken hoor ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een giga leuk en vooral mooi gemaakte kerstkaart sis. Je hebt een frisse combi van kleurtjes gebruikt. Veel liefde in het maken van deze kaart is wel te zien hoor!! Zat misschien even nu veel tijd in, maar dan heb je ook weer een pracht van een kaart gemaakt, om trots op te zijn! Ik in ieder geval, ben wel trots op jou. Veel liefs je zussie. XXX.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo herkenbaar Elise.....zo heb ik ook een aantal maanden achter mijn freubel tafel gezeten en het lukte maar niet. Maar inmiddels wordt het hier weer langzamerhand beter en probeer ik de tijd toch zo te verdelen dat ik ook andere mensen en dingen niet hoef te verwaarlozen. Ik denk dat jij straks ook je weg wel weer gaat vinden.....blijf vooral dicht bij jezelf en doe dat wat je wilt doen. We zijn nu eenmaal geen duizendpoten en er zitten maar 24 uren in een dag.....
    Je kaart is zo mooi geworden en ook al is dat dan stukje bij beetje gegaan, het is er niet aan te zien!! Hij ziet er schitterend uit in prachtige kleuren en lekker veel details!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic card!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card thanks for joining us at My Besties Aussie Challenge and good luck.
    Belinda DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elise, this card is just to die for..i love everything you've done!!! Thank you for choosing to enter our challenge at My Besties International!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous. So unique and pretty.

    smiles Sher

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soooooo beautiful. Awesome job. Thank you so much for entering our My Besties International Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful work! I love this image and your coloring is delightful! Thanks for joining us at My Besties.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow what a beautiful card! You are so talented! Thank you for sharing at Besties International! Hugs Julie DT xox

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastic card ,so beautiful!
    Hugs gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW ... what a Stunning card .. . just love it ... and love those colours . Thank you so much for joining us at My Besties Aussie Challenge. Hugs Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!